Leve het been!
por
De voormalig kunst- en architectuur-redacteur van o.a. NRC beschrijft zijn gevoelens in het halve jaar na het ondergaan van een beenamputatie in verband met een bottumor.
- ● 97% match for you
the long version
De voormalig kunst- en architectuur-redacteur van o.a. NRC beschrijft zijn gevoelens in het halve jaar na het ondergaan van een beenamputatie in verband met een bottumor.
Margaret's verdict
"De voormalig kunst- en architectuur-redacteur van o.a. NRC beschrijft zijn gevoelens in het halve jaar na het ondergaan van een beenamputatie in verband met een bottumor."
highlights
what readers held onto
No highlights yet. Be the first.
discussion
what readers said
No reviews yet. Finish it; tell us what you found.